VANDAAG! 10% korting op de hele bestelling! Code: TODAY10

Foutmelding bij retourneren

Soms komt het voor dat je een foutmelding ontvangt bij het retourneren van een product. Deze melding kan om 2 redenen verschijnen. Of de straatnaam is te lang. Je kan dit makkelijk oplossen door de straatnaam in te korten door bijvoorbeeld van ‘van de Rondeweg’ v.d. Rondeweg te maken.

Wanneer de straat naam niet te lang is en je toch onderstaande foutmelding ontvangt. Selecteer dan een andere pakketbezorgservice. Vaak is de foutmelding dan verholpen. Is dit niet de oplossing. Neem dan contact op via ons contact formulier.

Comment on this FAQ

Heb jij een artikel ontvangen welke niet volledig naar wens is. Dan kan je hem gemakkelijk retourneren via ons retour portaal. Hierin kan je aangeven waarom je het product retourneert, of je een andere maat of product wil ontvangen, of dat je het geld retour wil ontvangen.

In het retour portaal moet jij je postcode en track & trace nummer invullen. Je track en trace nummer vindt je in de mails die je hebt gehad bij het ontvangen van het bestelde artikel.

Retourneren voor een andere maat of ander artikel.

Heb jij een artikel ontvangen welke volledig naar wens is, maar is de maat niet goed? Kies dan voor (Anders, Geef toelichting in het bericht) en beschrijf welk kostuum je in welke maat zou willen ontvangen. Wij zorgen dat de retouren op de dag van binnenkomst of een dag later verwerkt en opgestuurd worden in de maten zoals gewenst.

Ga hier naar ons retour portaal

Wil je toch liever geld retour ontvangen. Geef dit dan ook aan in de beschrijving. Zo wordt de retour zo snel mogelijk verwerkt.

Foutmelding bij retourneren

Soms komt het voor dat je een foutmelding ontvangt bij het retourneren van een product. Deze melding kan om 2 redenen verschijnen. Of de straatnaam is te lang. Je kan dit makkelijk oplossen door de straatnaam in te korten door bijvoorbeeld van ‘van de Rondeweg’ v.d. Rondeweg te maken.

Wanneer de straat naam niet te lang is en je toch onderstaande foutmelding ontvangt. Selecteer dan een andere pakketbezorgservice. Vaak is de foutmelding dan verholpen. Is dit niet de oplossing. Neem dan contact op via ons contact formulier.

Levertijden:

Levertijd voorraad

Hebben wij het product op voorraad, dan wordt dit aangegeven bij het selecteren van het product.

Ons streven is om een product uit voorraad dezelfde dag of een dag later te versturen. De levertijd is in dit geval 1 tot 2 werkdagen.

Product in nabestelling

Staat een product in nabestelling, dan nemen wij uw bestelling mee in de nieuwe bestelling bij de leverancier. In veel gevallen kunnen we het product dan nog binnen 2 weken leveren. Wanneer dit niet het geval is brengen wij u daarvan op de hoogte.

Uitverkocht

Soms staat een product op uitverkocht. In dat geval kan het product op dat moment niet geleverd en nabesteld worden.

Verzending

Wij verzenden uw bestelling via Post NL. Wanneer u voor 14:00 besteld wordt het vaak dezelfde dag al verstuurd. Na het versturen van de verzending wordt de bestelling geleverd binnen 24 uur binnen de Benelux.

Comment on this FAQ

Load More

Stel je vragen via de chat of mail.

DutchEnglishGerman