Slide
VANDAAG! 10% korting op alle pakken!! Code: GARRISON2022
Slide
Gratis verzending
Slide
Gratis retourneren
Slide
Voor 23:59 uit voorraad besteld, volgende werkdag verstuurd!

Voorraad & nabestelling

Als wij de door jou bestelde artikel(en) op voorraad hebben en je voor 23:59 besteld hebt, dan wordt het de uiterlijk de volgende werkdag ingepakt en verstuurd.

Hebben wij artikel(en) niet op voorraad maar wel leverbaar? Dan is een gemiddelde levertijd 2 tot 3 weken. Wij streven erna om je bestelling binnen 2 weken te bezorgen. Als dit niet lukt brengen we jou per mail op de hoogte.

Daarnaast krijg je na het bestellen een mail met een link waarmee jij je bestelling en de status hiervan kan volgen. Wanneer de levertijd veranderd kan je dat terugvinden via de link in de mail.


Gemiddelde levertijd na verzenden.

Levering in Nederland is gemiddeld 1 a 2 werkdagen.
Levering in België is gemiddeld 2 a 3 werkdagen.
Levering Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is gemiddeld 3-4 werkdagen.

Waar versturen jullie mee?

Al onze pakketten worden verstuurd met DPD. Zij hebben alles voor binnen en buitenland in eigen beheer en werken niet samen met een andere partij waar het pakket aan wordt over gedragen. Zo lopen de leveringen binnen Europa vloeiend binnen 1 netwerk. Daarnaast ontvang je bij het versturen een track and trace link waarmee je jouw bestelling kan volgen. In deze link krijg je ook de optie om eventuele wijziging in de locatie van de levering of levertijd aan te brengen als de geplande tijd of plek niet uitkomt.

Verzending en retourneren

Ja, jij hebt als klant recht op herroepingsrecht. Bij de aankoop van artikel(en) heb jij 14 dagen het recht om jou aankoop te retourneren naar ons zonder reden. Deze dag gaat in, zodra de bestelling naar jou is verstuurd. Tijdens deze bedenktijd zal je zorgvuldig om moeten gaan met het artikel en de verpakking. Je mag het artikel(en) passen, maar NIET gebruiken. Als je gebruik wil maken van de herroepingsrecht, zal je de artikel(en) met alle geleverde toebehoren en originele verpakking naar ons te retourneren. Bekijk hier ons retourbeleid.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kun je een retour aanmaken via Retourneren The Garrison? Maak hier je retourzending aan

Om een retour aan te maken via ons retourportaal heb je een ordenummer en een emailadres nodig waarmee is besteld. Via het retourportaal kan je kiezen hoe je jou bestelling wil retourneren naar ons en wat je wensen zijn. Bijvoorbeeld een tegoedbon, geld terug, of ruilen voor een ander artikel of maat. Je kan hier ook jou retourformulier downloaden en het uitprinten. Dit retourformulier kun je dan aan jou retour toevoegen. Zo is het duidelijk in ons magazijn wat we met je retour moeten doen. Ook kun je hier de retourlabel (verzendlabel) downloaden en uitprinten. Deze kun je vervolgens op jou verpakking plakken en naar het afgiftepunt brengen van de vervoerder die jij hebt geselecteerd.

Zodra wij je retour hebben ontvangen, verwerken we je retour binnen 3 werkdagen. In de meeste gevallen wordt je retour de dag na binnenkomst al verwerkt. I.v.m. drukte kan dit soms tot 3 dagen duren.
Zodra je hebt gekozen voor een terugbetaling van het aankoopbedrag, ontvang je het geld gemiddeld 1 tot 2 werkdagen na verwerking van je retour op het betaalmiddel waarmee je betaald hebt. Als je via Klarna hebt besteld, dan wordt de factuur voor je aangepast binnen 5 werkdagen. De factuur aanpassen, doet Klarna. Mocht dit iets langer duren, dan raden wij je aan om contact op te nemen met Klarna.

Wil je graag een andere maat of artikel(en) ontvangen? Geen probleem. Als wij het artikel op voorraad hebben, dan wordt het artikel de dag van verwerking of de volgende werkdag naar je verstuurd. Hebben wij het niet op voorraad? Dan is er een gemiddelde levertijd van twee tot 3 weken. Kunnen wij het vervangende artikel niet leveren omdat het artikel niet meer leverbaar is via onze leverancier. Dan brengen we je hier per mail van op de hoogte.

Als wij de door jou bestelde artikel(en) op voorraad hebben en je voor 23:59 besteld hebt, dan wordt het de uiterlijk de volgende werkdag ingepakt en verstuurd.

Hebben wij artikel(en) niet op voorraad maar wel leverbaar? Dan is een gemiddelde levertijd 2 tot 3 weken. Wij streven erna om je bestelling binnen 2 weken te bezorgen. Als dit niet lukt brengen we jou per mail op de hoogte.

Daarnaast krijg je na het bestellen een mail met een link waarmee jij je bestelling en de status hiervan kan volgen. Wanneer de levertijd veranderd kan je dat terugvinden via de link in de mail.


Gemiddelde levertijd na verzenden.

Levering in Nederland is gemiddeld 1 a 2 werkdagen.
Levering in België is gemiddeld 2 a 3 werkdagen.
Levering Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is gemiddeld 3-4 werkdagen.

Waar versturen jullie mee?

Al onze pakketten worden verstuurd met DPD. Zij hebben alles voor binnen en buitenland in eigen beheer en werken niet samen met een andere partij waar het pakket aan wordt over gedragen. Zo lopen de leveringen binnen Europa vloeiend binnen 1 netwerk. Daarnaast ontvang je bij het versturen een track and trace link waarmee je jouw bestelling kan volgen. In deze link krijg je ook de optie om eventuele wijziging in de locatie van de levering of levertijd aan te brengen als de geplande tijd of plek niet uitkomt.

Foutmelding bij retourneren

Soms komt het voor dat je een foutmelding ontvangt bij het retourneren van een product. Deze melding kan om 2 redenen verschijnen. Of de straatnaam is te lang. Je kan dit makkelijk oplossen door de straatnaam in te korten door bijvoorbeeld van ‘van de Rondeweg’ v.d. Rondeweg te maken.

Wanneer de straat naam niet te lang is en je toch onderstaande foutmelding ontvangt. Selecteer dan een andere pakketbezorgservice. Vaak is de foutmelding dan verholpen. Is dit niet de oplossing. Neem dan contact op via ons contact formulier.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Welke maat heb ik nodig?Wat is de levertijd?Wat is de status van mijn bestelling?Kan ik ruilen voor een andere maat?Anders

Geef een antwoord

Heb jij een artikel ontvangen welke niet volledig naar wens is. Dan kan je hem gemakkelijk retourneren via ons retour portaal. Hierin kan je aangeven waarom je het product retourneert, of je een andere maat of product wil ontvangen, of dat je het geld retour wil ontvangen.

In het retour portaal moet jij je postcode en track & trace nummer invullen. Je track en trace nummer vindt je in de mails die je hebt gehad bij het ontvangen van het bestelde artikel.

Retourneren voor een andere maat of ander artikel.

Heb jij een artikel ontvangen welke volledig naar wens is, maar is de maat niet goed? Kies dan voor (Anders, Geef toelichting in het bericht) en beschrijf welk kostuum je in welke maat zou willen ontvangen. Wij zorgen dat de retouren op de dag van binnenkomst of een dag later verwerkt en opgestuurd worden in de maten zoals gewenst.

Ga hier naar ons retour portaal

Wil je toch liever geld retour ontvangen. Geef dit dan ook aan in de beschrijving. Zo wordt de retour zo snel mogelijk verwerkt.

Foutmelding bij retourneren

Soms komt het voor dat je een foutmelding ontvangt bij het retourneren van een product. Deze melding kan om 2 redenen verschijnen. Of de straatnaam is te lang. Je kan dit makkelijk oplossen door de straatnaam in te korten door bijvoorbeeld van ‘van de Rondeweg’ v.d. Rondeweg te maken.

Wanneer de straat naam niet te lang is en je toch onderstaande foutmelding ontvangt. Selecteer dan een andere pakketbezorgservice. Vaak is de foutmelding dan verholpen. Is dit niet de oplossing. Neem dan contact op via ons contact formulier.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Welke maat heb ik nodig?Wat is de levertijd?Wat is de status van mijn bestelling?Kan ik ruilen voor een andere maat?Anders

Levertijden:

Levertijd van een artikel uit voorraad

Hebben wij het product op voorraad, dan wordt dit aangegeven bij het selecteren van het product.

Ons streven is om een product uit voorraad dezelfde dag of een dag later te versturen. De levertijd is in dit geval 1 tot 2 werkdagen.

Product in nabestelling

Staat een product in nabestelling, dan nemen wij uw bestelling mee in de nieuwe bestelling bij de leverancier. In veel gevallen kunnen we het product dan nog binnen 2 weken leveren. Wanneer dit niet het geval is brengen wij u daarvan op de hoogte.

Uitverkocht

Soms staat een product op uitverkocht. In dat geval kan het product op dat moment niet geleverd en nabesteld worden.

Verzending

Wij verzenden uw bestelling via Post NL. Wanneer u voor 14:00 besteld wordt het vaak dezelfde dag al verstuurd. Na het versturen van de verzending wordt de bestelling geleverd binnen 24 uur binnen de Benelux.

  • A Mangon schreef:
    Je reactie is in afwachting van moderatie. Dit is een voorbeeld; je reactie wordt zichtbaar nadat deze is goedgekeurd.
    Hi is mijn pakket al verstuurd?
  • Geef een antwoord

    Stel je vragen via de chat of mail.

    DutchEnglishGerman