fbpx

Momenteel hebben wij nog geen fysieke winkel. Daarom is het alleen mogelijk om online te bestellen. Uiteraard snappen wij dat het soms lastig is. Omdat het in sommige gevallen makkelijk is om te passen en te voelen. Om die reden maken wij gebruik van gratis verzending en retourneren.

Laat je adviseren via de chat welke maat het best bij jou past. Je kan vervolgens die maat bestellen en thuis passen. Wanneer het vervolgens blijkt dat de maat niet klopt of het product niet naar behoren is. Mag je het product kosteloos retourneren. Wanneer jij in het retour portaal aangeeft welke maat je vervolgens wil ontvangen. Sturen wij bij aankomst van je retour direct de juiste maat op.

Wil je naar het retourneren geld terug ontvangen. Dan wordt dit geld binnen maximaal 7 dagen op je rekening terug gestort.

Zijn er vragen of twijfel je over jouw maat. Laat ons dit dan weten via de chat. Klik op het chaticoon links onderin de website om ons een vraag te stellen.

Pak laten vermaken.

In sommige gevallen is de colbert perfect en de broek wat te groot, of andersom. Op dat moment is het slim om het eens voor te leggen aan een kleermaker bij jou in de buurt. Zij zijn gespecialiseerd en kunnen voor een klein bedrag jouw pak perfect passend maken.

Category: Fysieke winkel

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Foutmelding bij retourneren

Soms komt het voor dat je een foutmelding ontvangt bij het retourneren van een product. Deze melding kan om 2 redenen verschijnen. Of de straatnaam is te lang. Je kan dit makkelijk oplossen door de straatnaam in te korten door bijvoorbeeld van ‘van de Rondeweg’ v.d. Rondeweg te maken.

Wanneer de straat naam niet te lang is en je toch onderstaande foutmelding ontvangt. Selecteer dan een andere pakketbezorgservice. Vaak is de foutmelding dan verholpen. Is dit niet de oplossing. Neem dan contact op via ons contact formulier.

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Wil jij weten of een artikel beschikbaar is? Dan kan je dit checken door op het artikel te klikken welke je wil bestellen. Er wordt dan aangegeven hoeveel er op dat moment in voorraad zijn. Heeft een artikel verschillende maten? Klik dan op de maat die je wil bestellen. Er komt dan bij te staan hoeveel er nog in voorraad zijn.

Product in nabestelling

Is een product in nabestelling. Dan is het product wel bestelbaar. Maar is het niet op voorraad. Het product wordt is al dan besteld bij onze leverancier. Wil je weten hoe snel dit product te leveren is. Dan kan je dit vragen via de chat op onze website. We zoeken dit graag voor je uit.

Niet op voorraad

Wanneer er “niet op voorraad” bij staat. wil dit niet altijd zeggen dat het niet snel te leveren is. Soms is het product niet op korte termijn leverbaar of soms helemaal niet meer leverbaar. Maar het kan ook dat het product met een aantal dagen weer in voorraad komt. Vraag het gerust via de chat of schrijf je in via de stock notificatie. Je krijgt dan bericht wanneer het product weer in voorraad komt.

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Heb jij een artikel ontvangen welke niet volledig naar wens is. Dan kan je hem gemakkelijk retourneren via ons retour portaal. Hierin kan je aangeven waarom je het product retourneert, of je een andere maat of product wil ontvangen, of dat je het geld retour wil ontvangen.

In het retour portaal moet jij je postcode en track & trace nummer invullen. Je track en trace nummer vindt je in de mails die je hebt gehad bij het ontvangen van het bestelde artikel.

Retourneren voor een andere maat of ander artikel.

Heb jij een artikel ontvangen welke volledig naar wens is, maar is de maat niet goed? Kies dan voor (Anders, Geef toelichting in het bericht) en beschrijf welk kostuum je in welke maat zou willen ontvangen. Wij zorgen dat de retouren op de dag van binnenkomst of een dag later verwerkt en opgestuurd worden in de maten zoals gewenst.

Ga hier naar ons retour portaal

Wil je toch liever geld retour ontvangen. Geef dit dan ook aan in de beschrijving. Zo wordt de retour zo snel mogelijk verwerkt.

Foutmelding bij retourneren

Soms komt het voor dat je een foutmelding ontvangt bij het retourneren van een product. Deze melding kan om 2 redenen verschijnen. Of de straatnaam is te lang. Je kan dit makkelijk oplossen door de straatnaam in te korten door bijvoorbeeld van ‘van de Rondeweg’ v.d. Rondeweg te maken.

Wanneer de straat naam niet te lang is en je toch onderstaande foutmelding ontvangt. Selecteer dan een andere pakketbezorgservice. Vaak is de foutmelding dan verholpen. Is dit niet de oplossing. Neem dan contact op via ons contact formulier.

Wil je een driedelig kostuum of ander kledingstuk bestellen. Maar weet je niet welke maat je moet bestellen. Geef dan je lengte en gewicht door via de chat. Dat kan via het blauwe chaticoon links onderaan de website. Wij geven z.s.m. antwoord.

Wil je daar toch liever niet op wachten. Dan kan je zelf je maat bepalen via onze maattabel.

Levertijden:

Levertijd voorraad

Hebben wij het product op voorraad, dan wordt dit aangegeven bij het selecteren van het product.

Ons streven is om een product uit voorraad dezelfde dag of een dag later te versturen. De levertijd is in dit geval 1 tot 2 werkdagen.

Product in nabestelling

Staat een product in nabestelling, dan nemen wij uw bestelling mee in de nieuwe bestelling bij de leverancier. In veel gevallen kunnen we het product dan nog binnen 2 weken leveren. Wanneer dit niet het geval is brengen wij u daarvan op de hoogte.

Uitverkocht

Soms staat een product op uitverkocht. In dat geval kan het product op dat moment niet geleverd en nabesteld worden.

Verzending

Wij verzenden uw bestelling via DHL. Wanneer u voor 14:00 besteld wordt het vaak dezelfde dag al verstuurd. Na het versturen van de verzending wordt de bestelling geleverd binnen 24 uur binnen de Benelux.

  • ricardo van der stap schreef:
    Je reactie is in afwachting van moderatie. Dit is een voorbeeld, je reactie wordt zichtbaar zodra deze is goedgekeurd.

    Ik wil graag een klacht indienen over de bezorging van DHL (de website van DHL verwees mij naar jullie). Ik zou het pakket vanavond krijgen. Wij zijn bewust thuis gebleven hiervoor. Ik kreeg echter een mail dat de bezorger mij gemist zou hebben. Wanneer ik dhl bel vertelt de dhl medewerker dat de bezorger 10 pakketjes tegelijkertijd heeft ingescand als klant niet thuis. Hij was niet bereid de bezorger te bellen om mijn pakket alsnog te bezorgen. Dit is natuurlijk een schandalige manier om met je klanten om te gaan. Jullie kunnen beter met een ander bedrijf in zee gaan.

  • Tim Schwegler schreef:
    Je reactie is in afwachting van moderatie. Dit is een voorbeeld, je reactie wordt zichtbaar zodra deze is goedgekeurd.

    Geachte heer/mevrouw,

    11 oktober heb ik een bruiloft en zou graag Cavani – Driedelig pak Roselli – Navy pinstripe bij jullie bestellen in maat 48/M. Helaas staat er dat het op dit moment niet leverbaar is. Heeft u enig idee wanneer dit pak wel weer te bestellen is en ga ik dat redden voor 11 oktober?

    Met vriendelijke groet,

    Tim

  • Comment on this FAQ

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Load More

    DutchEnglishGerman