fbpx

Wil jij weten of een artikel beschikbaar is? Dan kan je dit checken door op het artikel te klikken welke je wil bestellen. Er wordt dan aangegeven hoeveel er op dat moment in voorraad zijn. Heeft een artikel verschillende maten? Klik dan op de maat die je wil bestellen. Er komt dan bij te staan hoeveel er nog in voorraad zijn.

Product in nabestelling

Is een product in nabestelling. Dan is het product wel bestelbaar. Maar is het niet op voorraad. Het product wordt is al dan besteld bij onze leverancier. Wil je weten hoe snel dit product te leveren is. Dan kan je dit vragen via de chat op onze website. We zoeken dit graag voor je uit.

Niet op voorraad

Wanneer er “niet op voorraad” bij staat. wil dit niet altijd zeggen dat het niet snel te leveren is. Soms is het product niet op korte termijn leverbaar of soms helemaal niet meer leverbaar. Maar het kan ook dat het product met een aantal dagen weer in voorraad komt. Vraag het gerust via de chat of schrijf je in via de stock notificatie. Je krijgt dan bericht wanneer het product weer in voorraad komt.

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Heb jij een artikel ontvangen welke niet volledig naar wens is. Dan kan je hem gemakkelijk retourneren via ons retour portaal. Hierin kan je aangeven waarom je het product retourneert, of je een andere maat of product wil ontvangen, of dat je het geld retour wil ontvangen.

In het retour portaal moet jij je postcode en track & trace nummer invullen. Je track en trace nummer vindt je in de mails die je hebt gehad bij het ontvangen van het bestelde artikel.

Retourneren voor een andere maat of ander artikel.

Heb jij een artikel ontvangen welke volledig naar wens is, maar is de maat niet goed? Kies dan voor (Anders, Geef toelichting in het bericht) en beschrijf welk kostuum je in welke maat zou willen ontvangen. Wij zorgen dat de retouren op de dag van binnenkomst of een dag later verwerkt en opgestuurd worden in de maten zoals gewenst.

Ga hier naar ons retour portaal

Wil je toch liever geld retour ontvangen. Geef dit dan ook aan in de beschrijving. Zo wordt de retour zo snel mogelijk verwerkt.

Foutmelding bij retourneren

Soms komt het voor dat je een foutmelding ontvangt bij het retourneren van een product. Deze melding kan om 2 redenen verschijnen. Of de straatnaam is te lang. Je kan dit makkelijk oplossen door de straatnaam in te korten door bijvoorbeeld van ‘van de Rondeweg’ v.d. Rondeweg te maken.

Wanneer de straat naam niet te lang is en je toch onderstaande foutmelding ontvangt. Probeer dat een andere vervoerder te kiezen. Vaak is de foutmelding dan verholpen.

Wil je een driedelig kostuum of ander kledingstuk bestellen. Maar weet je niet welke maat je moet bestellen. Geef dan je lengte en gewicht door via de chat. Dat kan via het blauwe chaticoon links onderaan de website. Wij geven z.s.m. antwoord.

Wil je daar toch liever niet op wachten. Dan kan je zelf je maat bepalen via onze maattabel.

Er zijn 3 opties. Op voorraad, in nabestelling en uitverkocht.

Levertijd voorraad

Hebben wij het product op voorraad, dan wordt dit aangegeven bij het selecteren van het product.

Ons streven is om een product uit voorraad dezelfde dag of een dag later te versturen. De levertijd is in dit geval 2 tot 3 werkdagen.

Product in nabestelling

Staat een product in nabestelling, dan nemen wij uw bestelling mee in de nieuwe bestelling bij de leverancier. In veel gevallen kunnen we het product dan nog binnen 3 weken leveren. Wanneer dit niet het geval is brengen wij u daarvan op de hoogte.

De kans is aanwezig dat het product niet meer geleverd kan worden. Op dat moment bieden wij altijd een goed alternatief.

Als dit alternatief niet passend is, kan de bestelling geannuleerd worden en wordt het geld geretourneerd.

Uitverkocht

Soms staat een product op uitverkocht. In dat geval kan het product op dat moment niet geleverd en nabesteld worden.

  • Tim Schwegler schreef:
    Je reactie is in afwachting van moderatie. Dit is een voorbeeld, je reactie wordt zichtbaar zodra deze is goedgekeurd.

    Geachte heer/mevrouw,

    11 oktober heb ik een bruiloft en zou graag Cavani – Driedelig pak Roselli – Navy pinstripe bij jullie bestellen in maat 48/M. Helaas staat er dat het op dit moment niet leverbaar is. Heeft u enig idee wanneer dit pak wel weer te bestellen is en ga ik dat redden voor 11 oktober?

    Met vriendelijke groet,

    Tim

  • Comment on this FAQ

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Load More