Slide
BLACK FRIDAY! 15% korting op de hele bestelling!! Code: BF2022
Slide
Gratis verzending
Slide
Gratis retourneren
Slide
Voor 23:59 uit voorraad besteld, volgende werkdag verstuurd!

Fysieke winkel

Momenteel hebben wij geen fysieke winkel. Daarom is het alleen mogelijk om online te bestellen. Uiteraard snappen wij dat het soms lastig is. Omdat het in sommige gevallen makkelijk is om te passen en te voelen. Om die reden maken wij gebruik van gratis verzending en retourneren.

Laat je adviseren via de chat welke maat het best bij jou past of gebruik de matentool om je maat te berekenen. Je kan vervolgens die maat bestellen en thuis passen. Wanneer het vervolgens blijkt dat de maat niet klopt of het product niet naar behoren is. Mag je het product kosteloos retourneren. Wanneer jij in het retour portaal aangeeft welke maat je vervolgens wil ontvangen. Sturen wij bij aankomst van je retour direct de juiste maat op.

Wil je naar het retourneren geld terug ontvangen. Dan wordt dit geld binnen maximaal 7 dagen op je rekening terug gestort.

Zijn er vragen of twijfel je over jouw maat. Laat ons dit dan weten via de chat. Klik op het chaticoon links onderin de website om ons een vraag te stellen.

Pak laten vermaken.

In sommige gevallen is de colbert perfect en de broek wat te groot, of andersom. Op dat moment is het slim om het eens voor te leggen aan een kleermaker bij jou in de buurt. Zij zijn gespecialiseerd en kunnen voor een klein bedrag jouw pak perfect passend maken. Stel dat dit echt niet mogelijk is. Neem dan contact op met de klantenservice via de chat. Zij kunnen je helpen met het ruilen van een los artikel. 🙂

Categorie: Fysieke winkel

Geef een antwoord

Uitverkochte artikelen

Heb je een 3-delig pak gevonden welke je wil gaan bestellen maar is hij net uitverkocht in jouw maat? Hmm.. Balen. Een pak die bij ons op uitverkocht staat komt vaak niet op korte termijn terug in voorraad. Maar niet getreurd. Wanneer een pak niet meer leverbaar is zoeken we meestal wel naar een vergelijkbaar model qua kleur, structuur van de stof enz. Is jouw pak waar je inmiddels verlieft op bent geworden dus uitverkocht. Kijk dan maar eens goed tussen de modellen. Meestal staat er wel en vergelijkbaar pak tussen. Kan je het niet vinden en wil je hulp? geen probleem, onze klantenservice helpt je graag met het perfecte pak en kan je mooie alternatieven aanbieden. 🙂

Je kan ze gemakkelijk benaderen via de groene button rechts onderin het scherm. Meestal zijn ze direct beschikbaar, maar niet altijd, ze helpen je in ieder geval binnen 1 werkdag met je gestelde vraag. Als je niet direct antwoordt krijgt. Laat dan je mailadres achter. Zo kunnen ze de vraag altijd beantwoorden wanneer jij afwezig bent. 🙂

Tip 1
Kijk tussen de categorie (Nieuwe pakken). Vaak staan daar de nieuwe alternatieven voor de uitverkochte pakken.

Tip2
Kijk onder het pak dat je wil bestellen. Is er een mooi alternatief, dan staat het vaak onder het pak aangeboden onder andere suggesties.

Tip 3
Vraag de klantenservice om hulp. Zij kunnen aangeven of het artikel nog terug komt en kunnen je een mooi alternatief bieden als hij niet terug komt.

Vragen over maatadvies

Het kan natuurlijk voorkomen dat jij twijfelt over onze maatadvies op de site.
Bij twijfel raden wij altijd aan om bijvoorbeeld twee maten te bestellen. Stel er komt een maat 48/M uit de maatadvies en zelf heb je altijd een maat 46/S? Dan raden wij altijd om bijvoorbeeld een maat 46/S en een 48/M te bestellen. Zo kun je thuis passen welke maat voor jou het best zit. Je kan dan de mat die niet goed zit gratis retourneren via ons retourportaal. Gratis retourneren kan alleen wanneer de orderwaarde van de geretourneerde artikelen minder dan €1.000,- bedraagt. Bekijk hier ons retourbeleid.

Wil je liever geen twee pakken tegelijkertijd bestellen? Dan kun je eventueel de maat bestellen waarvan je zelf denkt dat deze het best voor jou is. Mocht die maat achter toch niet goed zijn, dan kun je binnen 14 dagen jou bestelling retourneren via ons retourportaal en in ons retourportaal kiezen om te ruilen voor een andere maat. We verwerken je ruiling dan bij binnenkomst van de retour.

Mocht je vragen hebben over het maatadvies, dan kan je altijd je vraag aan ons stellen via [email protected] of via de chat. Deze kun je openen door op de groene button te klikken, links onderin. Wij streven er na om het binnen 24 uur antwoordt te geven op je vragen.

De kostuum & pak maat berekenen lijkt altijd een hele klus. Maar met onze matentool bereken jij je maat gemakkelijk en snel door middel van je lengte en gewicht. Vroeger ging je naar een winkel of kleermaker om je te laten opmeten met een meetlint. Gelukkig kan het tegenwoordig een stuk makkelijker. We hebben een matentool voor je ontwikkelt waar je van achter je scherm je kostuum maat kan berekenen. Wil je deze gebruiken. Dan kan je dat gemakkelijk doen door naar 1 van onze heren kostuums te gaan. Klik dan op de knop maatadvies en vul je lengte en gewicht in. Je vindt de knop maatadvies bij elk kostuum onder de knop ”toevoegen aan winkelmand” boven het kopje maat selecteren.

  1. Ga naar de pakken en selecteer je favoriete pak.
  2. Klik op de knop ”Maatadvies” onder de knop ”toevoegen aan winkelmand”.
  3. Vul je lengte en gewicht in.
  4. Klik op bereken jouw maat
  5. De maat die verschijnt is de meest voor de hand liggende maat. Blijkt de maat naar het passen niet juist te zijn. Dan mag je gratis retourneren voor een andere maat of eventueel geld retour. Dit kan gemakkelijk via ons retour formulier.
kostuum & pak maat berekenen

Online kostuum maat berekenen en pak online bestellen

Tegenwoordig is een kostuum online bestellen makkelijker dan ooit. Door de beschikbare mogelijkheden, zoals online je pak maat berekenen en een snel en gratis retourproces is een kostuum online bestellen al snel een snellere optie dan in de winkel kopen. Zo zijn er veel voordelen op te noemen waarom online bestellen een betere optie is dan in de winkel kopen.

  1. Een kostuum Online bestellen is goedkoper lees hieronder waarom.
  2. Heren kostuum maat online berekenen is sneller.
  3. Een groter assortiment dus meer keus.
  4. Beter voor het milieu

Kostuum online bestellen is goedkoper.

Een mooi voordeel van een heren kostuum online bestellen is natuurlijk de prijs. Het is dan uiteraard wel afhankelijk bij welke webwinkel je besteld. The Garrison is bijvoorbeeld volledig gebaseerd op online verkoop van kostuums. De kosten voor personeel, huur van winkels. Aankleding van showrooms enz. is dus niet aan de orde. Alles wordt verzorgd en verstuurd vanuit 1 magazijn. Door snelle en simpele systemen zorgen we dat het proces snel verloopt. Waardoor de kosten enorm gedrukt worden en we de prijzen van de artikelen laag kunnen houden.

Online confectiemaat berekenen is sneller.

Vroeger was het opmeten van de maten een standaard onderdeel van het proces. Wanneer je een kostuum ging kopen werd je eerst opgemeten met een meetlint. Ze meten dan je Lengte, je borstomvang, je tailleomvang en de binnen beenlengte, armlengte en heupen. Wanneer je een pak volledig op maat laat maken kan dit nog steeds handig zijn. Maar op pak volledig op maat is vaak enorm duur. Wanneer je dus als nog een geweldig pak op maat wil hebben, is het veel goedkoper om een confectiepak te kopen op basis van je confectiemaat. Je nieuwe pak kan je dan gemakkelijk laten vermaken bij een kleermaker. Zodat je als nog een pak op maat hebt.

De confectiemaat berekenen is heel makkelijk te doen op basis van lengte en gewicht. Je kan dus als nog een perfect maatpak voor je zelf regelen. Zonder eerste instantie naar de winkel toe hoeven. Een bezoek aan de kleermaker is vaak niet eens nodig. Alleen wanneer de broek of de mouwen wat te lang of te kort zijn, of wanneer het kostuum wat te breed is. Kan je hem laten vermaken of innemen. In veel gevallen is je nieuwe kostuum al perfect en is dit dus niet nodig.

Klachten

Als je via Klarna een bestelling wil plaatsen, dan wordt je door Klarna gecontroleerd. Zij bepalen middels een kredietcheck of je achteraf kunt betalen. Wij hebben hier geen invloed op. Mocht je willen weten waarom jou bestelling is afgekeurd? Dan kun je contact opnemen met Klarna.

Gegevens Klarna:
Internet: www.Klarna.com/nl
Telefoon: 020 808 2852

Kijk hier voor meer informatie over waarom de betaling niet kan worden voldaan met Klarna.

Meer weten over de Algemene voorwaarden en condities van Klarna.

Categorieën: Bestellen, Betalen, Klachten

Vervelend dat jij een klacht hebt. Wij waarderen onze klanten enorm en willen er alles aan doen om een goede relatie te behouden. Klanttevredenheid is voor ons enorm belangrijk, laat ons weten waar je klacht over gaat en we doen ons uiterste best om het z.s.m. voor je op te lossen. Je kan ons de klacht mailen naar [email protected] We doen er alles aan om je klacht binnen 24 uur op te lossen.

Wil je onderstaande dingen in de mail noteren. Zo kunnen we concreter en sneller naar een oplossing. 🙂

  1. Wat is je voor en achternaam?
  2. Waar gaat je klacht over?
  3. Als je klacht over een bestelling gaat, wat is dan het bestelnummer?
  4. Wat is je mailadres?
  5. Is er verder nog informatie die je mee wil geven zodat we je sneller en beter kunnen helpen?

Druk op onderstaande knop om je mail te openen. Kopieer dan bovenstaande vragen naar de mail om ze te beantwoorden.

Categorie: Klachten

Betalen

Als je via Klarna een bestelling wil plaatsen, dan wordt je door Klarna gecontroleerd. Zij bepalen middels een kredietcheck of je achteraf kunt betalen. Wij hebben hier geen invloed op. Mocht je willen weten waarom jou bestelling is afgekeurd? Dan kun je contact opnemen met Klarna.

Gegevens Klarna:
Internet: www.Klarna.com/nl
Telefoon: 020 808 2852

Kijk hier voor meer informatie over waarom de betaling niet kan worden voldaan met Klarna.

Meer weten over de Algemene voorwaarden en condities van Klarna.

Categorieën: Bestellen, Betalen, Klachten

Bij ons kun je gebruik maken van verschillende betaalmogelijkheden.

Dit zijn de betaalmogelijkheden waar je bij ons mee kan betalen:
Creditcard: Betaal veilig met jou American Express, Mastercard of VISA.
IDEAL: Met IDEAL betaal je op een veilige manier jou openstaande bedrag voor jou bestelling.
PayPal: Via jou PayPal account kun je gemakkelijk jou bestelling betalen.
Bancontact: Een betaling met Bancontact kun je vergelijken met een IDEAL betaling. Ook met een Bancontact kun je op een veilige manier jou openstaande bedrag van jou bestelling betalen.
Klarna Afterpay: Als je bij ons een bestelling wil plaatsen en niet gelijk willen te betalen? Dan is dat mogelijk via Klarna Afterpay. Nadat jij een bestelling hebt geplaatst krijg je een factuur van Klarna. Je hebt 30 dagen de tijd om deze factuur te betalen. Als je gebruik wil maken van Klarna, betaal je 2,99% bovenop jou aankoop bedrag, dit zijn dus extra kosten voor het gebruik van Klarna en worden in je bestelling aangeduid als

De voorwaarden om met Klarna te kunnen betalen:
– Het bezorg adres moet hetzelfde zijn als het woonadres.
– Het order bedrag van jou bestelling mag niet hoger zijn dan €1.000-.
– Als je de order wil betalen met Klarna, ga je akkoord met de voorwaarden van Klarna.
– De factuur betaal je binnen 14 dagen. De retourtermijn is 20 dagen na ontvangst. Als je de factuur niet tijdig betaald, dan kan Klarna een boete in rekening brengen.

Open hier de algemene voorwaarden van Klarna. Heb je vragen over waarom over waarom je betaling met Klarna niet lukt. Bekijk dan hier wat je kan doen.










Categorieën: Bestellen, Betalen

Voorraad & nabestelling

Als wij de door jou bestelde artikel(en) op voorraad hebben en je voor 23:59 besteld hebt, dan wordt het de uiterlijk de volgende werkdag ingepakt en verstuurd.

Hebben wij artikel(en) niet op voorraad maar wel leverbaar? Dan is een gemiddelde levertijd 2 tot 3 weken. Wij streven erna om je bestelling binnen 2 weken te bezorgen. Als dit niet lukt brengen we jou per mail op de hoogte.

Daarnaast krijg je na het bestellen een mail met een link waarmee jij je bestelling en de status hiervan kan volgen. Wanneer de levertijd veranderd kan je dat terugvinden via de link in de mail.


Gemiddelde levertijd na verzenden.

Levering in Nederland is gemiddeld 1 a 2 werkdagen.
Levering in België is gemiddeld 2 a 3 werkdagen.
Levering Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is gemiddeld 3-4 werkdagen.

Waar versturen jullie mee?

Al onze pakketten worden verstuurd met DPD. Zij hebben alles voor binnen en buitenland in eigen beheer en werken niet samen met een andere partij waar het pakket aan wordt over gedragen. Zo lopen de leveringen binnen Europa vloeiend binnen 1 netwerk. Daarnaast ontvang je bij het versturen een track and trace link waarmee je jouw bestelling kan volgen. In deze link krijg je ook de optie om eventuele wijziging in de locatie van de levering of levertijd aan te brengen als de geplande tijd of plek niet uitkomt.

Heb je een 3-delig pak gevonden welke je wil gaan bestellen maar is hij net uitverkocht in jouw maat? Hmm.. Balen. Een pak die bij ons op uitverkocht staat komt vaak niet op korte termijn terug in voorraad. Maar niet getreurd. Wanneer een pak niet meer leverbaar is zoeken we meestal wel naar een vergelijkbaar model qua kleur, structuur van de stof enz. Is jouw pak waar je inmiddels verlieft op bent geworden dus uitverkocht. Kijk dan maar eens goed tussen de modellen. Meestal staat er wel en vergelijkbaar pak tussen. Kan je het niet vinden en wil je hulp? geen probleem, onze klantenservice helpt je graag met het perfecte pak en kan je mooie alternatieven aanbieden. 🙂

Je kan ze gemakkelijk benaderen via de groene button rechts onderin het scherm. Meestal zijn ze direct beschikbaar, maar niet altijd, ze helpen je in ieder geval binnen 1 werkdag met je gestelde vraag. Als je niet direct antwoordt krijgt. Laat dan je mailadres achter. Zo kunnen ze de vraag altijd beantwoorden wanneer jij afwezig bent. 🙂

Tip 1
Kijk tussen de categorie (Nieuwe pakken). Vaak staan daar de nieuwe alternatieven voor de uitverkochte pakken.

Tip2
Kijk onder het pak dat je wil bestellen. Is er een mooi alternatief, dan staat het vaak onder het pak aangeboden onder andere suggesties.

Tip 3
Vraag de klantenservice om hulp. Zij kunnen aangeven of het artikel nog terug komt en kunnen je een mooi alternatief bieden als hij niet terug komt.

Wil jij weten of een artikel beschikbaar is? Dan kan je dit checken door op het artikel te klikken welke je wil bestellen. Er wordt dan aangegeven hoeveel er op dat moment in voorraad zijn. Heeft een artikel verschillende maten? Klik dan op de maat die je wil bestellen. Er komt dan bij te staan hoeveel er nog in voorraad zijn.

Product in nabestelling

Is een product in nabestelling. Dan is het product wel bestelbaar. Maar is het niet op voorraad. Het product wordt is al dan besteld bij onze leverancier. Wil je weten hoe snel dit product te leveren is. Dan kan je dit vragen via de chat op onze website. We zoeken dit graag voor je uit.

Niet op voorraad

Wanneer er “niet op voorraad” bij staat. wil dit niet altijd zeggen dat het niet snel te leveren is. Soms is het product niet op korte termijn leverbaar of soms helemaal niet meer leverbaar. Maar het kan ook dat het product met een aantal dagen weer in voorraad komt. Vraag het gerust via de chat of schrijf je in via de stock notificatie. Je krijgt dan bericht wanneer het product weer in voorraad komt.

Geef een antwoord

Bestellen

Als je via Klarna een bestelling wil plaatsen, dan wordt je door Klarna gecontroleerd. Zij bepalen middels een kredietcheck of je achteraf kunt betalen. Wij hebben hier geen invloed op. Mocht je willen weten waarom jou bestelling is afgekeurd? Dan kun je contact opnemen met Klarna.

Gegevens Klarna:
Internet: www.Klarna.com/nl
Telefoon: 020 808 2852

Kijk hier voor meer informatie over waarom de betaling niet kan worden voldaan met Klarna.

Meer weten over de Algemene voorwaarden en condities van Klarna.

Categorieën: Bestellen, Betalen, Klachten

Bij ons kun je gebruik maken van verschillende betaalmogelijkheden.

Dit zijn de betaalmogelijkheden waar je bij ons mee kan betalen:
Creditcard: Betaal veilig met jou American Express, Mastercard of VISA.
IDEAL: Met IDEAL betaal je op een veilige manier jou openstaande bedrag voor jou bestelling.
PayPal: Via jou PayPal account kun je gemakkelijk jou bestelling betalen.
Bancontact: Een betaling met Bancontact kun je vergelijken met een IDEAL betaling. Ook met een Bancontact kun je op een veilige manier jou openstaande bedrag van jou bestelling betalen.
Klarna Afterpay: Als je bij ons een bestelling wil plaatsen en niet gelijk willen te betalen? Dan is dat mogelijk via Klarna Afterpay. Nadat jij een bestelling hebt geplaatst krijg je een factuur van Klarna. Je hebt 30 dagen de tijd om deze factuur te betalen. Als je gebruik wil maken van Klarna, betaal je 2,99% bovenop jou aankoop bedrag, dit zijn dus extra kosten voor het gebruik van Klarna en worden in je bestelling aangeduid als

De voorwaarden om met Klarna te kunnen betalen:
– Het bezorg adres moet hetzelfde zijn als het woonadres.
– Het order bedrag van jou bestelling mag niet hoger zijn dan €1.000-.
– Als je de order wil betalen met Klarna, ga je akkoord met de voorwaarden van Klarna.
– De factuur betaal je binnen 14 dagen. De retourtermijn is 20 dagen na ontvangst. Als je de factuur niet tijdig betaald, dan kan Klarna een boete in rekening brengen.

Open hier de algemene voorwaarden van Klarna. Heb je vragen over waarom over waarom je betaling met Klarna niet lukt. Bekijk dan hier wat je kan doen.










Categorieën: Bestellen, Betalen

Stap 1: Kies jou artikel(en) en klik op ‘ Toevoegen aan winkelwagen’.

Stap 2: Ga naar het icoontje van de winkelwagen.
Het icoontje van de winkelwagen kun je rechts bovenin vinden. Als je hierop klikt, dan kom je bij de winkelmandpagina uit.

Stap 3: De winkelwagen
Zodra je op deze pagina bent, kun je zien wat je in je winkelwagen hebt zitten. Mocht je deze producten willen bestellen? Dan klik je op ‘doorgaan met bestellen’.

Stap 3: Bestelgegevens
Op deze pagina, vul jij je persoonlijke gegevens in. Deze gegevens zijn nodig voor jou bestelling.

Stap 4: Controleer & betaal
Op deze pagina controleer je jou bestelling en jou persoonlijke gegevens. Kloppen deze? Dan kun je je bestelling afrekenen. Bij ons kun je gebruik maken van meerdere betaalmogelijkheden (IDEAL, Bancontact, Creditcard, PayPall en Klarna). Zodra jij hebt betaald, wordt jou bestelling door ons in behandeling genomen.

Wil je weten hoe snel jij je bestelling kan verwachten. Check dan hier alles over verzending en levertijden.

Categorie: Bestellen

Wil je een heren kostuum of accessoires bestellen. Dan kan dat gemakkelijk via de website. Je kan het artikel dat je wil bestellen toevoegen aan je winkelwagen en deze vervolgens afrekenen via de afrekenpagina.

  1. Kies welke artikelen je wil bestellen
    Wanneer je op het artikel klikt welke je wil bestellen, kan je deze via de winkelmand knop toevoegen aan je winkelmand. Wil je nog meer artikelen toevoegen. Doe dit dan ook bij de artikelen die je erbij wil toevoegen. Als je een heren kostuum wil bestellen, zorg er dan voor dat je de goede maat selecteert. Je kan dit gemakkelijk berekenen met onze matentool.
  2. Ga vervolgens naar de winkelmand.
    Je kan vervolgens via de het winkelmandje rechts bovenin je scherm door naar je winkelmand. In de winkelmand staan alle artikelen die je hebt toegevoegd. Controleer of je alles wat je wil bestellen in de winkelmand hebt. Als dit het geval is kan je door naar afrekenen.
  3. Ga naar afrekenen
    Wanneer je alles in je winkelmand hebt wat je wil bestellen kan je door naar het afrekenproces. Klik op de knop ”Doorgaan naar afrekenen” en vul vervolgens je gegevens in. Alle gegevens waar een * bij staat moet je verplicht invullen. Deze gegevens zijn nodig om er zeker van te zijn dat we de bestelling kunnen verwerken.
  4. Je bestelling betalen.
    Heb je alles ingevuld, dan kan je door gaan naar betalen. Klik de betaalmethode aan die je wil gebruiken. Geef vervolgens aan dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden door het vinkje aan te vinken en klik op bestelling plaatsen en klik vervolgens op ”Bestelling plaatsen”.
  5. Geniet van je nieuwe outfit!
    Heb je de bestelling betaald? Wordt het een driedelig pak of een mooie pocketwatch? Het maakt niet uit wat het is. We gaan voor je aan de slag! Ga genieten van de gedachte dat jouw nieuwe outfit of accessoire naar je onderweg is en heb je nog vragen over je bestelling? Stel ze gerust via de groene button rechts onderin beeld. Via die button kom je bij onze klantenservice die je graag verder helpt! 🙂

  • Cavani_Peaky_Blinders
    Peaky Blinders Grey Navy Suit, 3-Delig pak, Blazer, Gilet en Pantalon
    339,00
  • (window.wpmDataLayer = window.wpmDataLayer || {}).products = window.wpmDataLayer.products || {} window.wpmDataLayer.products[543] = {“id”:”543″,”sku”:”CAVGRN-“,”price”:339,”brand”:””,”quantity”:1,”dyn_r_ids”:{“post_id”:”543″,”sku”:”CAVGRN-“,”gpf”:”woocommerce_gpf_543″,”gla”:”gla_543″},”isVariable”:true,”name”:”Peaky Blinders Grey Navy Suit, 3-Delig pak, Blazer, Gilet en Pantalon”,”category”:[“Cavani”,”Grijs pak”,”Heren kostuums”,”Peaky Blinders Outfit”,”Stijlen”,”Trouwpak”,”Tweed”,”Zakelijke pakken”],”isVariation”:false}; window.wpmDataLayer.products[543][‘position’] = window.wpmDataLayer.position++
  • Cavani-Shirt-CV-75-White
    Cavani slimfit overhemd wit
    59,95
  • (window.wpmDataLayer = window.wpmDataLayer || {}).products = window.wpmDataLayer.products || {} window.wpmDataLayer.products[572285] = {“id”:”572285″,”sku”:”CSLOVW-“,”price”:59.95,”brand”:””,”quantity”:1,”dyn_r_ids”:{“post_id”:”572285″,”sku”:”CSLOVW-“,”gpf”:”woocommerce_gpf_572285″,”gla”:”gla_572285″},”isVariable”:true,”name”:”Cavani slimfit overhemd wit”,”category”:[“Overhemden”],”isVariation”:false}; window.wpmDataLayer.products[572285][‘position’] = window.wpmDataLayer.position++
  • marc-darcy-dion-mens-blue-tan-brown-3-piece-herringbone-tweed-check-vintage-tailored-fit-suit
    Driedelig pak Blauw/Bruin herribone
    369,00
  • (window.wpmDataLayer = window.wpmDataLayer || {}).products = window.wpmDataLayer.products || {} window.wpmDataLayer.products[1167] = {“id”:”1167″,”sku”:”BLWBR”,”price”:369,”brand”:””,”quantity”:1,”dyn_r_ids”:{“post_id”:”1167″,”sku”:”BLWBR”,”gpf”:”woocommerce_gpf_1167″,”gla”:”gla_1167″},”isVariable”:true,”name”:”Driedelig pak Blauw/Bruin herribone”,”category”:[“Blauw pak”,”Bruin pak”,”Distinguished Gentleman’s ride”,”Gala pak”,”Heren kostuums”,”Heren pakken”,”Marc Darcy”,”Peaky Blinders Outfit”,”Trouwpak”,”Tweed”],”isVariation”:false}; window.wpmDataLayer.products[1167][‘position’] = window.wpmDataLayer.position++
  • PSX_20181112_203041
    Tommy Shelby Double Cover Skeleton Pocket Watch
    49,95
  • (window.wpmDataLayer = window.wpmDataLayer || {}).products = window.wpmDataLayer.products || {} window.wpmDataLayer.products[194] = {“id”:”194″,”sku”:”PWTSHD-GO”,”price”:49.95,”brand”:””,”quantity”:1,”dyn_r_ids”:{“post_id”:”194″,”sku”:”PWTSHD-GO”,”gpf”:”woocommerce_gpf_194″,”gla”:”gla_194″},”isVariable”:false,”name”:”Tommy Shelby Double Cover Skeleton Pocket Watch”,”category”:[“Accessoires”,”Pocketwatch”],”isVariation”:false}; window.wpmDataLayer.products[194][‘position’] = window.wpmDataLayer.position++
Categorie: Bestellen

Verzending en retourneren

Ja, jij hebt als klant recht op herroepingsrecht. Bij de aankoop van artikel(en) heb jij 14 dagen het recht om jou aankoop te retourneren naar ons zonder reden. Deze dag gaat in, zodra de bestelling naar jou is verstuurd. Tijdens deze bedenktijd zal je zorgvuldig om moeten gaan met het artikel en de verpakking. Je mag het artikel(en) passen, maar NIET gebruiken. Als je gebruik wil maken van de herroepingsrecht, zal je de artikel(en) met alle geleverde toebehoren en originele verpakking naar ons te retourneren. Bekijk hier ons retourbeleid.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kun je een retour aanmaken via Retourneren The Garrison? Maak hier je retourzending aan

Om een retour aan te maken via ons retourportaal heb je een ordenummer en een emailadres nodig waarmee is besteld. Via het retourportaal kan je kiezen hoe je jou bestelling wil retourneren naar ons en wat je wensen zijn. Bijvoorbeeld een tegoedbon, geld terug, of ruilen voor een ander artikel of maat. Je kan hier ook jou retourformulier downloaden en het uitprinten. Dit retourformulier kun je dan aan jou retour toevoegen. Zo is het duidelijk in ons magazijn wat we met je retour moeten doen. Ook kun je hier de retourlabel (verzendlabel) downloaden en uitprinten. Deze kun je vervolgens op jou verpakking plakken en naar het afgiftepunt brengen van de vervoerder die jij hebt geselecteerd.

Zodra wij je retour hebben ontvangen, verwerken we je retour binnen 3 werkdagen. In de meeste gevallen wordt je retour de dag na binnenkomst al verwerkt. I.v.m. drukte kan dit soms tot 3 dagen duren.
Zodra je hebt gekozen voor een terugbetaling van het aankoopbedrag, ontvang je het geld gemiddeld 1 tot 2 werkdagen na verwerking van je retour op het betaalmiddel waarmee je betaald hebt. Als je via Klarna hebt besteld, dan wordt de factuur voor je aangepast binnen 5 werkdagen. De factuur aanpassen, doet Klarna. Mocht dit iets langer duren, dan raden wij je aan om contact op te nemen met Klarna.

Wil je graag een andere maat of artikel(en) ontvangen? Geen probleem. Als wij het artikel op voorraad hebben, dan wordt het artikel de dag van verwerking of de volgende werkdag naar je verstuurd. Hebben wij het niet op voorraad? Dan is er een gemiddelde levertijd van twee tot 3 weken. Kunnen wij het vervangende artikel niet leveren omdat het artikel niet meer leverbaar is via onze leverancier. Dan brengen we je hier per mail van op de hoogte.

Als wij de door jou bestelde artikel(en) op voorraad hebben en je voor 23:59 besteld hebt, dan wordt het de uiterlijk de volgende werkdag ingepakt en verstuurd.

Hebben wij artikel(en) niet op voorraad maar wel leverbaar? Dan is een gemiddelde levertijd 2 tot 3 weken. Wij streven erna om je bestelling binnen 2 weken te bezorgen. Als dit niet lukt brengen we jou per mail op de hoogte.

Daarnaast krijg je na het bestellen een mail met een link waarmee jij je bestelling en de status hiervan kan volgen. Wanneer de levertijd veranderd kan je dat terugvinden via de link in de mail.


Gemiddelde levertijd na verzenden.

Levering in Nederland is gemiddeld 1 a 2 werkdagen.
Levering in België is gemiddeld 2 a 3 werkdagen.
Levering Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is gemiddeld 3-4 werkdagen.

Waar versturen jullie mee?

Al onze pakketten worden verstuurd met DPD. Zij hebben alles voor binnen en buitenland in eigen beheer en werken niet samen met een andere partij waar het pakket aan wordt over gedragen. Zo lopen de leveringen binnen Europa vloeiend binnen 1 netwerk. Daarnaast ontvang je bij het versturen een track and trace link waarmee je jouw bestelling kan volgen. In deze link krijg je ook de optie om eventuele wijziging in de locatie van de levering of levertijd aan te brengen als de geplande tijd of plek niet uitkomt.

Foutmelding bij retourneren

Soms komt het voor dat je een foutmelding ontvangt bij het retourneren van een product. Deze melding kan om 2 redenen verschijnen. Of de straatnaam is te lang. Je kan dit makkelijk oplossen door de straatnaam in te korten door bijvoorbeeld van ‘van de Rondeweg’ v.d. Rondeweg te maken.

Wanneer de straat naam niet te lang is en je toch onderstaande foutmelding ontvangt. Selecteer dan een andere pakketbezorgservice. Vaak is de foutmelding dan verholpen. Is dit niet de oplossing. Neem dan contact op via ons contact formulier.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Welke maat heb ik nodig?Wat is de levertijd?Wat is de status van mijn bestelling?Kan ik ruilen voor een andere maat?Anders

Geef een antwoord

Heb jij een artikel ontvangen welke niet volledig naar wens is. Dan kan je hem gemakkelijk retourneren via ons retour portaal. Hierin kan je aangeven waarom je het product retourneert, of je een andere maat of product wil ontvangen, of dat je het geld retour wil ontvangen.

In het retour portaal moet jij je postcode en track & trace nummer invullen. Je track en trace nummer vindt je in de mails die je hebt gehad bij het ontvangen van het bestelde artikel.

Retourneren voor een andere maat of ander artikel.

Heb jij een artikel ontvangen welke volledig naar wens is, maar is de maat niet goed? Kies dan voor (Anders, Geef toelichting in het bericht) en beschrijf welk kostuum je in welke maat zou willen ontvangen. Wij zorgen dat de retouren op de dag van binnenkomst of een dag later verwerkt en opgestuurd worden in de maten zoals gewenst.

Ga hier naar ons retour portaal

Wil je toch liever geld retour ontvangen. Geef dit dan ook aan in de beschrijving. Zo wordt de retour zo snel mogelijk verwerkt.

Foutmelding bij retourneren

Soms komt het voor dat je een foutmelding ontvangt bij het retourneren van een product. Deze melding kan om 2 redenen verschijnen. Of de straatnaam is te lang. Je kan dit makkelijk oplossen door de straatnaam in te korten door bijvoorbeeld van ‘van de Rondeweg’ v.d. Rondeweg te maken.

Wanneer de straat naam niet te lang is en je toch onderstaande foutmelding ontvangt. Selecteer dan een andere pakketbezorgservice. Vaak is de foutmelding dan verholpen. Is dit niet de oplossing. Neem dan contact op via ons contact formulier.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Welke maat heb ik nodig?Wat is de levertijd?Wat is de status van mijn bestelling?Kan ik ruilen voor een andere maat?Anders

Levertijden:

Levertijd van een artikel uit voorraad

Hebben wij het product op voorraad, dan wordt dit aangegeven bij het selecteren van het product.

Ons streven is om een product uit voorraad dezelfde dag of een dag later te versturen. De levertijd is in dit geval 1 tot 2 werkdagen.

Product in nabestelling

Staat een product in nabestelling, dan nemen wij uw bestelling mee in de nieuwe bestelling bij de leverancier. In veel gevallen kunnen we het product dan nog binnen 2 weken leveren. Wanneer dit niet het geval is brengen wij u daarvan op de hoogte.

Uitverkocht

Soms staat een product op uitverkocht. In dat geval kan het product op dat moment niet geleverd en nabesteld worden.

Verzending

Wij verzenden uw bestelling via Post NL. Wanneer u voor 14:00 besteld wordt het vaak dezelfde dag al verstuurd. Na het versturen van de verzending wordt de bestelling geleverd binnen 24 uur binnen de Benelux.

Geef een antwoord

Stel je vragen via de chat of mail.

0
    0
    Uw winkelwagen is momenteel leeg.